MONDAY morning

Morsning!!
Jag blev klar med alla julklappar förutom till 2 personer igår. Så himla skönt! Efter 2 timmars rundSPRINGNING i skärholmen åkte jag och Martina hem till varsitt hem. Efter de åkte jag vidare ut till järfälla, åt super god middag och hade allmänt mysigt :) På kvällen kollade jag på Beck med samtal i varje reklam. Somnade kanske lite sent inatt med så blir det när mina sms kompisar har vänt på dygnet.

Nu är jag sågott som redo för en vecka i skolan, denna vecka inkluderar 2 öppethus och ett prov. Ganska skönt. Ikväll behöver jag plugga plugga och sen vänta jag tror jag behöver.. hm.. PLUGGA lite till! :)

PUSS på er gulliga personer :)


MINA favorit jeans, dom har gått sönder.... RIP !


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0