Lucia

Godmorgon på er alla lucior :) Jag somnade för sent inatt, hade ett långt och komplicerat samtal med en person. Mamma väckte med vid 7 gick in till henne med lillebror och kollade på lucia i sängen med lussebullar och oboy. Jag gillart! Ni alla kommer få en liten inre chock nu... Efter skolan idag åker jag direkt till frisören och färgar håret. Japp! Mörkare här kommer jag. Tanken har ju slagit mig om att bli beroende. Martina hade inte klippt sig på 5 år började... Och slutade 2 månader senare med väldigt mycket kortare hår. Men vi hoppas på att jag inte kommer vantrivas. Nu är det dags att klä på sig och gå ner till den älskade bussen, tjenare skolan. Ha en bra lucia!

Kommentera
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 15:57:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0