Jag borde frusit till is

Okej jag har förfrusit min kropp, mer än någon annan.
Jag gick ut och fick vänta på Marcus i en lång evighet. Sen kom han med tre kompisar, uppfattade inte nått av killarnas namn, trevliga typer. Den ena va mobbad av dom andra, en av dom försökte övertala mig att han hade nummer 27 i flempans 95or. Som om jag inte skulle veta vem som har de? Marcus va sur på hela det laget för att dom hade spelat fult mot hans kusin lr vafan de va. Den sista killen la jag knappt märke till, märkte honom efter typ 20 minuter (a)

Nu har jag snart känsel i kroppen igen, ska lägga mig under täcket och fråga om min kusin vill kolla på film med mig men tror redan hon har somnat i vardagsrummet, depp! Ensamheten tar upp mitt liv lite just nu :(



1 år sen flickor!
Martina, Felicia och jag ( halva Johanna)
Usch vilken fuuul bild , ser lite onyktert ut! ;)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0