Andra Advent

Godmorgon!
Min lördag innehåll en hel del trevliga stunder. Jag mötte upp Martina och åkte vidare till Felicia, där det va lite folk. Vi åt middag , super duper god mat och sen kom det lite fler personer. Vid 9 var jag och Martina tvungna att åka hem och ta hand om lillebror vilket bara varade i ungefär en timme sen åkte vi hem till Martina. Hade prat kväll, och raggningsrepliker. Somnade runt tolv. NU är vi vakna och har ätit frukost. Hon duschar, jag bloggar. Ska gå in och klä på mig nu. Sen åker vi till skärholmen och julhandlar. Senare blir det lussebullsbak :D

Vad ska ni göra en söndag som denna, andra advent?! :)



Gammal bild :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0