waka waka

Dukitga jag åkte skiit trött till sollentuna , mötte upp vackraste. Kollade på nån dålig film hemma hos honom, som vanligt haha. Sen packade han i ungefär 1 timme och han ska vara borta 2 dagar, han är värre än mig :) Åkte från honom runt 2, direkt till moster. Va där en stund och gjorde ingeting eftersom ingen var hemma, tog finaste hunden och åkte hem. Just nu ligger jag i min säng och börjar planera en liten promenad med 3 hundar på ungefär 50 miunter.

Vill ni veta vad mamma precis sa till mig i telefonen? Att vi ska fixa mitt rum under helgen :D:D:D:D:D Älska det!!! Vi ska slipa väggarna eftersom jag har rivit i tapeten och ritat o skrivit massa på väggarna (A) Sen ska jag ha 2 mörkbruna väggar och 2 lite ljusare. Vi ska även ta ut mitt skrivbord för de vill jag inte ha längre, sen ska det snart inköpas en garderob om jag inte får det på min födelsedag :)

Nu ska jag äta nått, har inte blivit så mycke tid till de idag!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0