nytt !

Hola mis amigos :) Jag saknar spanskan lite faktiskt, det enda jag saknar med hela skolan (a)
Jag var ju som sagt inne i stan en stund idag, och sen har mest umågts med min älskade och super söta mamma, jag älskar dig! Nu på kvällen har jag försökt få ihop min feta paket av bröder för en biostund imorgon men vet inte rikitgt hur det blev med den saken. Jag ska ju faktiskt gör en sak imorgon, som inte många av er vet om. Ni får veta imorgon :)



Linne 49:-    Jeans 99:-
Gina





 The new :D






Super skön tröja 74:-

lindex tror jag




Mitt nya beroende.... Underkläder!
Jag kan inte gå in i en affär utan o kolla underklädes avdelningen,
eller gå hem från en runda på stan utan underkläder.



Köpte ett par nya skor, vita tygskor 99:-. En mascara 29:- och en blondspray 63:- :D


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0