Ursäktar misstaget

Gud överreaktion..... Jag skrev fel på min lillebrors ålder, var inte ens med meningen och läste inte inlägget innan jag publicerade det. Men ändrade de för flera timmar sen. Om det nu ska vara så himla viktigt. Så ni som missade det min lillebror fyller 4 år, 4 4 4 4!!! :)



Jag mötte upp martina, åkte in till stan gick runt lite på affärer och självklart hann jag köpa 3 par trosor (a) en tröja också. Sen en super present till en super bror ! Efter de åkte jag direkt till solgård för en trevlig middag med sällskap och nu är jag hemma. Har jätte ont i benen, ingen aning om varför :/ Men ska försöka sova nu, ska nämligen fixa naglarna imorgon, om jag hinner. I like it.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0