Spänning..

Godmorgon, har ni sovit gott?  Själv somnade jag runt 4 och vaknade 8, japp jag är inne i andra anningen. Men de va länge sen jag hamn där :)
Vad ska jag hitta på idag nu då? haha det får ni veta efter. Jag är skita nervösis. Systeryster ska följa med, kanske hennes pojkvän, sen hoppas jag mer än mest att frida hinner och förstod inte rikitgt om hennes brorsa skulle med. Jag vet inte rikitgt själv vad det är vi ska göra, därför får ni inte veta!! hihihihi!

Jag sitter iallefall vid köksbordet, ska snart hoppa in i duschen och göra mig fin inför klockan 2. Ikväll hoppas jag kunna gå på bio med mina bröder men vi får se, annars hittar jag nog på nått annat med dom :)



Min frukost idag, orkade bara en macka. Är inge hungrig:)

Men något ni inte vet är att jag har börjar äta några skummatabletter som ska hjälpa min kropp o bryta ner mjölkprodukterna. Eftersom det troligen är av det jag får så ont i magen. Så jag äter dom och så lite saker med mjölk o som möjligt. Så en toppen frukost för min del !!


Kommentera
Postat av: Louise

nej du inte mkt alls sjdå?:)

2010-08-05 @ 11:30:37
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas snyggaste blogg!

hängt medkompisar, festat, chillat och så ^^ själv då?

2010-08-05 @ 14:08:40
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: ida liifw

nu har du chansen att vinna en länkning på min blogg!

de ända du behöver göra är att gissa vart jag är någonstans. mer info på min blogg! :*

2010-08-05 @ 14:52:53
URL: http://idaliifw.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0