Sorru

Gud jag har inte bloggat på evigheter! Men i torsdag spenderade jag dagen med martina och frida en stund, sen resten i sängen sov typ 12 timmar det dygnen (a) igår va jag barnvakt på dagen och sen åkte jag in till stan, gick lite på ung. Det är verkligen helt andra människor där på kvällen, haha hade galet mys iaf. Sen åkte vi hem, dvs jag linnea och johanna. Eller inte hem men till johanna, hade dunder trevlig på hennes altan. Vid halv 1 inatt hade vi kräftskiva , och lärde linnea äta kräftor haha :-d kom i säng vid 3, inte överdrivet bra men men (a) flickorna ligger på varsin sida av mig o sover, snutt ungar! Dagens planer är många, vi ska försöka hinna sola en stund nu på dagen sen skulle dom även vilja prata med en viss person. Och vi vill hinna med sista tiden på ung och sen är de ju the vocie ikväll, vem är inte taggad? :-d ska försöka uppdatera lite idag annars blir det imorgon beroende på i vilken säng jag hamnar :-d Puss på rumpan bitches

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0