Sommar 2010






Spenderade sista skoldagarna med dessa fina flickor.



Martina var borta från mig i hela 3 veckor, grät mig till sömns massa kvällar "/





Slutade skolan, kändes som igår!!!! Hittade bilden längst ner nyss på Johannas blogg, ingen aning om vem som är fotografen. Att man till och med ska bli smygfotad i sin egen skola ;)



Planerade överraskning med Johanna och Linnea



Vi hälsade världens bästa Martina välkommen hem :)



Va på twilight event !



Va massor vid Helles med mina finaste flickor!



Mysigas sommarkvällar med vackra kvinnor



Umgicks med Amanda


















Åkte till Örebro med mina bästvänner!
Vi tog en heelt underbar, vild o jävligt galen dag på gustasvik, även nåra kvällar o dagar på stan.


inga ord..!







Solade och badade massor



Ännu mer sommarkvällar!



Massa mysiga stunder med Anton



Jag och bästavän hittade vårt paradis, heeelt underbart.



Min älsklings bästis blev 15 år :)



Började umgås med en väldigt efterlängtad pojke igen, väldigt mycke :$





Blev beroende av underkläder



Spelade in program för kanal 3 , kommer ut i höst!!!!



Något hände, något väldigt rätt och bra ! :D



Senaste veckan och under UNG har jag varit med Johanna och Linnea!




Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0