SJUK!

Sjuklingen här...!
Har kämpat mig igenom hela dagen i skolan, med nackont,röstskadad och tankar som drar åt olika håll. 7,5 timma... veckans längsta dag. Efter skolan åkte jag och martina till huddinge centrum hon köpte en parfym som verkligen luktar martina och jag döda mig lite med en viss persons parfym :) Sen blev det en ätbar stund hemma hos moster sen satt jag i väntan på att kusinen skulle komma hem. Så efter en stund kom en solbränd och vacker kvinna hem från grekland. Nu väntar vi på att mamma ska komma och laga mat, vi ungdomar är inte dom bästa på det och moster jobbar :)



hahahahaha ser någon vem fjortisen är? :)

Kommentera
Postat av: johanna

tror det är martina ?? :D:D hade jag rätt? hade jag rätt? :D:D

2010-08-26 @ 19:29:33

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0