PUSSUNGE

Godmorgon mina skönheter. Är allt bra med er?
Jag har längtat efter i dag i evigheter, känns så himla bra allt idag. Sov ju som sagt helt ensam inatt, skit tråkigt vaknade minst hundra gånger och försöka få nån o prata med mig i telefon men alla sov. Stackars mig! Jag råkade precis klippa mig i handen, kuuk va ont det gör!!! Jag ska nog springa ut med hundarna nu, och försöka få tag på märtus och fråga om hon vill följa med in till stan och leta födelsedags present till min lillebror, han fyller faktiskt 4 år. Känns som han föddes typ igår (A) min lilla pluttesnutte :)
Efter det tar jag mig själv till sollentuna, I like LOVE IT!!! :D :D Men ska självklart försöka hinna blogga innan från datan!
PUSS



Jag är inte överdrivet sexig där men min kärlek till min lillebror är över 100% :)


Kommentera
Postat av: Martina

Min telefon är dööööööööööd. Men jag ska till pappa och hämta laddaren, ska vi ses då? var precis inne i stan, men farsta funkar för mig! om du inte redan är påväg någonstans. Hör av mig! kram

2010-08-06 @ 13:21:30
Postat av: Anonym

Tror inte att han fyller 5....han föddes -06!!

2010-08-06 @ 15:07:05

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0