Program inspelning

Så där ja... Då va inspelningen klar. Det jag gjorde var att spela in ett del av "kom i form med anna anka" som kommer visas i höst. Det va skit kul faktiskt. Var där med syster,hennes pojkvän och hennes kompis jossan. Skönt och känna nån liksom. Jag och Andreas fick vara me lite mer än alla andra ;) hahah!
Så nu har jag även en karriär bakom tvkameran också. Jag va tydligen som gjord där... en av desperate house wifes nästa :D

Just nu ligger jag i min säng och har ont i huvet, jag har verkligen skit ont. Känns som ögonen ska ramla ut :( Har knarkat lite, och funderar på om jag ska sova en stund. Men jag är hungrig också, himlans skit va allt ska vara jobbigt just nu. Men jaja :) Love it






Sanna Bråding...
Våran superduper snälla och söta regisör lr vad det kan tänkas hete idag.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0