min sommar i vinter

Hola mis amigos :)
Har nyss ätit middag med mama och vill ni veta vad vi suttit och diskuterat ungefär hela middan? Jo, thailand semester med familjen, moster o min kusin. Finns ju en lägenhet där nere, men den hyrs ut och vi kan inte åka exakt när vi vill. Men ska övertyga dom om att åka under jullovet eller sportlovet i februari. Eftersom jag har lite svårt o ta ledigt och vi vill vara borta minst 2 veckor måste det vara nån gång vid nått lov. Va typ 5 år sen lr nått jag va där sist.. :D


Nu vill egentligen ut o springa men vet att det inte är bra när man är sjuk. Så min dåliga ursäkt till mamma är att min hund måste röra på sig, haha! Ska iallefall klä på mig och ta en cykeltur, och när voffsan inte orkar längre sätter jag henne i cykeltorgen, det är så himla smart med liten hund!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0