Mamma, jag älskar dig!

Nu ligger mina scones i ugnen, vem är grymmare än grymast liksom :) Det kändes säkrast eftersom jag har gjorde det så många gånger med martina haha! Visst borde min mamma bli ganska stolt över mig när hon får gå upp till ett dukat bord med nybakat bröd? (a) Tycker det är konstigt att alla inte är snälla och så mot sina föräldrar tänk själva liksom egentligen vad dom gör mot er. Alla föräldrar förtjänar lite extra kärlek ibland :) Dessutom älskar jag min mamma mest i hela världen !!!!!


Kommentera
Postat av: natalie

Vad snäll du är mot din mamma! =)

Jag skulle självklart kunna vara det, men jag kan inte baka bröd eller så :) haha =)

2010-08-28 @ 12:38:00
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena M

sv' aah :) jadå!

2010-08-29 @ 10:02:34
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig o är sååå lycklig o stolt över dig <3<3<3<3

2010-09-01 @ 15:44:10

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0