Jag skulle döda för dig

Mjaaouu mina kissemissar ..!
Nu har jag gjort iordning mig och försöker få tag på martina som skulle hem o ladda mobilen men vet inte hur det går för henne. Ska iallefall dra med mig henne in till stan och försöka hitta nått till lillebror, sen ska jag försöka hinna till min finaste ute i sollentuna. Hoppas på det bästa, håll tummarna för mig ;) Får se när jag kommer hem ikväll men om jag kommer hem ska jag umgås med min mamma. Jag saknar faktiskt henne liiiite även fast vi träffades igår, men är så van med att hon är hemma iallefall på nätterna. Men jag klarade mig ju? :D duttifliiiicka!

Sms från pärtan nu, toalett besök sen bussen i hope!



dagens tuffing ;)

Topp - salt
Jeans shorts - JC
Fotlänk - Gjord själv
Armband (höger+vänster) - Gjort själv


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0