I get so high when you're with me

kanske börjar bli dags o vila min sjuka kropp har faktiskt sovit flera timmar sen jag kom hem från skolan men jag behöver det, för som sagt jag vägrar vara sjuk nästa vecka eftersom jag vill träffa en viss person väldigt mycke!! Men egentligen har jag typ bara en kran till näsa just nu, låter helt seriöst som en 3åring som lekt lite mycke med bacillerna på dagis. Har snytit mig så nosen är röd nu också, sexigt så där imorgon när man ska på kräftskiva. Hoppas ingen tar fel :$

Ska stänga av allt som på något sätt kan väcka mig imorgon, sen tvinga mig själv o sova länge. Telefon kan inte stängas av eftersom Martin vill ha sms sällskap när han åker till Jönköping lr va de va, men man kan sova lite emellan :)

G'natt då mitt herrskap!



Vill tillbaka!!!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0