I don't wanna play this part

hur kan man falla i samma jävla fälla fler gånger? Hur kan man gå på så många lögner. Senaste tiden har varit en stor jävla lögn, allt jag levde på va lögn. jag gav dig en chans... efter allt som hänt. Men tydligen var du ännu en gång bara ute efter en sak. Varflr kan du så lätt utnyttja mig? Du står med mitt hjärta i dina händer, kollar på det och kastar bort det. Du gör dina val långt innan jag vet om dom. Du har inte krossat mitt hjärta 1 gång... inte 2... många. Jag hatar att jag hatar mig själv... jag vill inte älska dig, jag vill inte ens tänka på allt jag gjort för dig, allt jag lagt ner för dig. Vafan har du gjort för mig genom åren!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0