i cannot live without you

Har varit med min fina lillebror hela kvällen och nu sitter jag i mosters säng och fryser, har ont i kroppen och börjar typ känna sjuk och det tycker jag inte alls om. Jag tycker det känns som många är sjuka just nu, är det för att skolan börjar lr? känns inte som nån i hela världen vill det.

Stannar nog här inatt för jag har ingen ork alls o åka hem, vill inte heller för den delen. Älskar min spotify lista jag har hät , så sitter och njuter av den just nu. Jag är jätte sugen på o bara krypa ner i en säng in under täcket med den pojken som just nu 11 mil bort oc bara kramas... bara skeda o kolla på en film! Jag vill få nån annans värme mot mig. 


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0