Hate when you do like that

Sista sommarlovkvällen och ja jag gråter.

Åkte till kist med min finaste Johanna och sprang runt där in och ut på alla affärer köpte 2 leggins,en tröja och lite annat behövligt inför skolan. Åkte hem runt 8 eller till moster, där jag åt och skrev ut lite bilder till min kalender. Började även gråta där, inte pga skolan utan en viss person. Men det är löst nu och jag tycker om kärlek. Tog en cykeltur hem lite omvägar hit och dit. Nu har jag precis fixat nagarna lite, och ska ta bort sminket ta hand om hyn lite och döda håret med blondspray och hårinpackning. Sen sova... Eller försöka kommer mest ligga och må dåligt över skolan. Jag är taggad inför o kämpa men vill ju egentligen ha sommarlov nåra månader till, vet ju att det inte går och att skolan kommer börja imorgon hur mycket jag än gråter,deppar och säger att jag inte vill, därför är jag taggad inför o satsa. Fan jag ska höja mina betyg upp i taket den här terminen. Man är så himla stolt efter, bara ett vg på ett prov man inte skulle klarat om man inte gav det där absolut sista betyder ju gryymt mycket.


Jag bloggar imorgon bitti, eller senare :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0