Grattis Jocke !

Jag somnade innan 11 igår, sjukt jag vet. Första gånger på många månader. När jag vaknade imorse klockan halv 8 tvingade jag mig själv o njuta av sista sommarlovsmorgonen så jag sitter fortfarande i sängen.
Vad ska jag göra idag då? Jo jag ska snart äta frukost, hungrig som en took. Efter de blir det träning, like it! sen duschning och snygga till sig lite. När allt är klart ska jag åka till Kista med min fina Johanna. Har inte varit där på evigheters evighet, ska bli rikitgt trevlig. Ikväll ska jag kolla på film, gråta och tycka synd om mig själv. JAG VILL INTE TILLBAKA!!!!!!!!!!

Men nu skriker magen, kööket nästa :)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0