FUCK SKOLAN!

Efter min dejt igår gjorde jag verkligen ingenting! På kvällen kom kusinvitamin och moster, johanna skulle få naglar av mamma eftersom hon åker till grekland på typ lördag. Är gaalet avundsjuk, jag vill också!!!! Jag har myggbett på hela kroppen efter att jag och vackraste moster va ute med hundarna, jag dooog. Så nu har mina närmste börjat planera min begravning, det är nämligen min skäl som sitter här och skriver :) Lite seriöst nu då.. vi åt fetaste middan och lillebrodern var här på besök.

Idag har jag inte gjort ett skit, springer runt här i mjukis kläder och deppar över skolan. JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!! Ska nog sätta på en film och fortsätta deppa (a) och fråga syster om hon vill ta en promenad med mig ikväll, jag måste verkligen ut!



inte ny bild någonstans


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0