Dygnet

Godafton mitt herrskap, lever ni? Det gör iallefall jag, jag lever massor :D

Igår åkte jag in till stan för att möta upp A,marcus,nathalie och evelin. Trevligt med nya vänner tycker jag! Hälsade runt på massa folk som dom kände inne i stan. Men jag och A kände oss ändå ganska mobbade, tur att man har varandra!!! Sen drog vi vidare till någon som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på men det va inte nödvändigt heller, eftersom hon inte var trevlig. Hälsade på ännu lite mer folk där. Skit tråkigt så tills slut tog jag mitt sexiga gäng och gick hem till Marcus där det blev film,film och film igen. Sen slutade det även med att jag och Evelin stannade kvar över natten. Delade säng med min perfekta A. Snacka om " I love it " !!!!!!!! Blev inte jätte mycke sömn hehe(A)

Imorse blev det typ frukost på donkis, eller inte för min del men A. Efter de lite mera myspys och sen ett väldigt sorligt hejdå, jag tycker inte om det... Nu ska jag behöva vänta till tisdag, ooh noo! jajajajaja, jag tog min sega kropp och åkte hem och rakt in i duschen. Jag hoppades troligen på o bli lite piggare men nej, så kändes mig fortfarande som en död fisk. Men det är ju ändå lillebrors födelsedag imorgon så det va bara att åka till pappa med ett leende på läpparna :D Självklart tar jag fel buss, nej jag tog inte fel buss den åkte fel. Men nu har jag upptäckt ett nytt område här i livet, Svartbäcken. Så ska ni dit fråga mig, jag vet!!
Under kvällen har jag och världens finaste lillebror byggt legobrandbil, yeaah. Nu är jag super duper trött, fast skulle vilja ha pojken här brevid mig inatt. Imorgon blir det upp gång tidigt, kvart över 6. Så är det o ha små syskon.


Usch vilket långt och tråkigt inlägg, sorru mina vänner. Men den här datan är så skönt o skriva på (A) Tur att den står på mitt rum då :D :D

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0