DUTTI flicka

Godmorgon :D Det är nog första gången på rikitgt länge jag kan säga godmorgon och mena det. Jag har faktiskt varit vaken i över en timme exakt sen 07.53 faktiskt. Vaknade av ett sms....hata de smset! Är rikitgt stolt över mig själv faktiskt, det är galet skönt o vakna så här tidigt :)

Mina planer för idag ändrades ju ganska fort imorse. A ska operera sig och jag ska fira kusin på hennes 21års dag. När jag ska göra vad har jag ingenaning om, som vanligt.

Har smsat med stackars Brandon nu på morgonen, han börjar skolan idag. Fick tårar i ögonen för hans skull, helt seriöst det här är fan sorligt... liksom det här med skolan. Varför ska ni utsätta oss för sånt här? är det inte bättre att vi typ har 2 veckor ledigt och 1 i skolan under typ ett halvår? Fast nej tack jag vill ha mina månader sommarlov!

Nu är jag bajs hungrig... frukost välkommen!



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0