Du i mina tankar

Fuck det här med o var sjuk asso! Nu är det fredag och vad gör jag? Jo ligger hemma i sängen och låter som en 3åring. Men va i skolan idag, kämpa kallas det. Tvingade ju ingen o vara i min närhet precis, haha. Sista lektionen skulle vi åka till huddinge centrum och ta reda på saker om olika partier. Innan jag gjorde nått annat var jag juu tvungen att gå in på KICKS för o droga en viss parfym, men tror ni inte dom typ tagit bort den? Det gjorde mig galen så nu fick jag lukta en annan killparfym. Helt seriöst, vilken tjej dör inte för killparfym?! Måste vara det godaste som fiinnnss!

Nu ska jag spela lite data, liksom ni vet läsa lite bloggar! Tipsa mig nu alla söta besökare... Fick precis en idé!! Kommentera det här inlägget med något gulligt så slänger jag ut lite länkar senare ikväll, vad tycker ni om de?! KOM IGEN NU ! :D


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0