Du är en tvekan

Mina söta läsare, inte bra uppdatering idag. Men jag och martina har en deal, på lektionerna ska mobilerna vara inlåsta i skåpet. Det är sista året, skolgångens viktigaste betyg delas ut den här terminen och fan jag ska satsa.
Idag har jag och min klass typ gått nån ledarutblidning, vissa mer än andra.. jag mer än andra! Först nån timma teoretiskt och sen lite fyskiska övningar. Till exempel gå med bindel och lyssna på en anna person upp o ner för trappor och massa mer, så galet läskigt undra hur många gånger jag skrek. Sen fick jag en uppgift om att leda en grupp och vara negativ, kändes som att det gick rätt åt helvete men fick iallefall berömm :D

Efter skolan åkte jag,martina,felicia och johanna in till stan. Fika ni vet..! Sen kom även fina Julia. När vi suttit och pratat om ingenting i flera timmar gick jag och Martina runt lite i stan sen hemmåt. Hade en jätte mysig eftermiddag idag :)

Nu ska jag göra sallad inför imorgon, puss!!


Kommentera
Postat av: William

Haha, tack det samma! :-)

2010-08-23 @ 23:20:13
URL: http://ahston.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0