älska som det var den sista gången

hatar verkligen o hålla på o hälsa på er!! Skit samma, tjooho :) Hur mås det ute i världen? Själv börjar jag få rikitgt ångest över det här med skolan, om exakt en vecka börjar jag. Sen är det typ 6 veckor till vi är lediga igen, visst saknar jag liksom ordning o reda lite, men verkligen inte alla lektioner. Första dagarna är ju rätt chill liksom, men sen ... ne fyfan! Känner inte alla att man borde tagit vara mer på sommarlovet i slutet? Dessutom har jag bara 3 sommarlov kvar, shiit!!

Idag ska jag åka och ta ut lite tabletter till mig själv, eftersom dom är slut. Efter de får jag väl försöka hitta nån som vill leka med mig, nån frivillig? :)

PUSS på rumpan!!



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0