<3

Varför förstår ingen hur mycket jag vill ha dig? Jag har haft en längtan så länge, nu är du äntligen precis den jag vill ha. Du är en helt annan person nu än då. Men varför ser ingen hur jag kämpat? Hur många gånger jag gråtit, hur många gånger jag saknat dig och tänkt på dig utan att ens ha pratat med dig på flera månader. För över ett år sen lovade jag dig något som jag själv inte trodde jag skulle hålla, men jag tänkte på dig varje gång det gick långt, jag gjorde det aldrig. Inte fören du kom tillbaka in i mitt liv, med storm. Du är den perfekta.. varför vill du inte se det jag ser? När jag inte längre ville ha kärlek i mitt liv, jag trodde aldrig att det skulle bli nåra mer lyckliga stunder jag kände mig ensam, helt ensam mot denna stora värld... Då stod du där med öppna armar, kanske har jag sprungit för fort in i din famn och din tanke kom efter. Kanske skulle jag ha sprungit in i din famn med lika öppna armar istället för att tänka innan. Hur det än är ser ingen det jag ser, inte ens du. Det vackraste gud skapat, det finaste och mest underbara... varför ser du inte? Eller kanske gör du det, men jag är inte värd det. Jag vet långt inne att jag inte är det, men låt oss leka. Du kan väl låtsas, om du gör det är allt ditt det tillhör dig. Du älskar mig och jag älskar dig tillbaka, vad alla andra än säger.. men något ligger emellan, något skaver!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0