Igår

Så va ute och sprang av hundarna :)
Igår åkte vi och bowlade, skit mysigt. Innan åt vi massor med mat, och nån idiot kom fra och började bråka med Lucas helt utan anledning?Dum huve... Sen bowling gick väl faktiskt ganska bra för proffset, har ju mina dolda talanger. Linnea jag och Frida åkte och mötte världens bästa anton, så jävla mysigt kändes som jag inte träffat honom på 100 år. Han och jag hade iallefall ett litet deep talk, vilket slutade med typ att vi älskade varandra ännu mer :D Sen lekt vi 4 med robin och anden. Rikitgt jävla kul. Jag och Frida städade halva ip typ, sen lekte vi med lite andra idioter oxå. Blev hemfärd runt 11, sömn vid 1 typ.

Idag känner jag mej ungefär som en säck potatis, ska droga lite bloggar nu och sen blir de en dusch sen iordnig görelse och sen in till stan medn robin och förhoppningsvis martina, maybebaby nån mer :) 










Puss på sööötnosarna



Frida min cooling med bästaväns jacka




Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0