Torsdag

Har tid för morgon bloggning även idag :)

Igår försökte jag skriva klart min decka vilket slutade med att jag somnade med pennan i handen och papprena i knät. Men jag försökte iallefall. Det kommer inte bli speciellt mycke bloggning idag.Efter skolan åker jag till liljeholmen och spenderar lite pengar och mamma ska jobba där ikväll så speciellt mycke hemma tid blir de ju inte. Dom har ju faktiskt byggt liljeholmen för att ett köpcentrum med så gott som samma utbud som kist ska finnas på södra sidan stan. Skit bra!

Det är dags för mej och håret o visa upp oss i skolan ;) Hörs när jag kommer hem ikväll.



Gympa lektion, igår ! Svettit värre!!


Kommentera
Postat av: johanna

kan du skicka de där bilderna sen? :) pöss

2010-04-22 @ 17:03:46

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0