SPYR ASKA

Gud jag hade helt missat det här med askmolnet som är påväg in över sverige :O Det kommer typ inatt. Men vadå kommer det bara helt dammigt imorgon när jag ska till bussen? Det här verkar ju hel knas de här, men mest läskigt.

Vi träffade iallefall nyss mammas typ bästa vännina, och hennes suuper duuper söta son. Så galet söt unge, så vill jag att min lillebror ska se ut. Sen berättade hon att hon har en släkting som är typ 7 år men ser precis ut som jag när jag va liten. Jag och mamma bodde typ med henne :P Vilket betyder att jag inte behöver vara helt svensk, ganska coolt va? :D


Kommentera
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

toppen! ♥



allt bra?

2010-04-15 @ 21:11:26
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0