Morgon bloggning

Godmorgon :)
Det här med morgon bloggning brukar ju inte vara min grej, men nu har de blivit 2 dagar i rad. Känns skönt att liksom lätt på trycket lite med bloggningen, haha. Jag gick upp vid 6 och har duschat och tagit allt i min egen tid, jätte skönt. Så himla mej nu efter lovet. Jag är ju en människa som hatar att stressa. Dessutom hinner man vakna och bli på bra humör för på morgonen är de typ alltid fin väder, iallefall utanför mitt fönster. Men de är jävligt tidigt. Nu ska jag snart börja röra mej mot bussen, ha en underbar dag sötnosar :)

Ska ju ha en hemlig liten träff idag, vem kan det vara? ;)




Kommentera
Postat av: R

sv; hejhej!=) yess, själv då?=)

2010-04-13 @ 21:50:12
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0