Måndag - Skola

Godmorgon, va nog en vecka sen jag va uppe så här tidigt. Men känns ändå rätt skönt. Nu kommer de gå fort fram till sommaren. 2 veckor i skolan nu, pisstråkigt men det är bara köra och njuta av helgerna. Efter de är de 2 veckor i nyköping för mej, på prao längtar massor. När man sen kommer tillbaka till skolan är de bara 4 veckor i skolan sen är sommarlovet här. Guuud va underbart.

Hur lång tid har ni kvar i skolan? Har ni nåt "schema" som jag? :)



Jag måste ju bara ta upp det här om att jag nästan aldrig nämner namn, förutom mina närmsta vänner. Ibland eller oftas riktar sig mina saker åt flera personer, men det är verkligen inte så man måste ta åt sej. Dessutom behöver man faktiskt inte läsa min logg om man nu själv känner sej kränkt i var och varannat inlägg. Jag skriver ofta bara av mej oxå, vilket då kan vara väldigt gamla saker som kommit upp i mitt minne. Men ingen är tvingad att läsa min blogg. Så ska jag vara ärligt tycker jag det är bättre om ni som bara klagar slutar läsa min blogg, :)


This is me today !!





Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0