Konserter???

Har haft en helt underbar kväll och natt. Vi åt middag och sen kollade vi på film hela kvällen och halv natten, mysigt som faan. Självklart hände de saker som tillhör my privatelife ;) Mer än att de va han som sov här får ni inte veta!

Just nu sitter jag och letar konserter för hela mitt liv typ, martina är tydligen sjukt taggad på de. Så nu jävlar kör vi. Man ska ju ta vara på sin ungdom på rätt sätt. Tycker så synd om dom som super varje helg, visst de finns väl något roligt i de oxå. Har personer i min näret som ändrats helt o hållet senaste året, börjar dricka på helgerna och blivit beroende av rökning. Folk som utåtsätt ser ut som jätte dukitga små tonåringar som gör allt för sin sport. Men varje person har en baksida.

Nu ska jag och mamma kolla på en film tror jag :)

Kommentera
Postat av: rebecca j

vem menar du? :S

kul att du är taggad på konsert men på konsert krökar man om du inte fattat de. och du sitter typ och kränker folk som har kul på helgerna istället för att gå ut och gå med sina hundar och katter . vafan är de för barndom? du kanske har kul du men sluta skriv så dära på din blogg. leek inte perfekt unge, för de är du långt ifrån gumman .:)

( fast du kanske menar en konsert i globen med clowner eller ngt )

2010-04-05 @ 22:00:05

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0