Jag älskar er

Nemen shuu :)
Jag och flickorna taggar oss just nu inför bästa kvällen på länge. Ska bli så himla kul, har planerat inför det här senaste veckan. Jag älskar verkligen dom här små sötnosarna till 100%. Martina drog nyss av sig alla kläder och vi andra har sprungit runt typ halv nakna med varnadra, så himla skönt att vara säker på sina vänner.

Vi ska ju om ni missat det åka och äta och sen vidare, UTGÅNG! Nån mer som ska till grodan eller? hahahaha ;) nu skojar jag lite med er. Men allt kan jag ju självklart inte skriva i bloggen. Är så jäävla glad och happy just nu. Vi ska iallefall berätta hemligheter för varandra vid den super fina middagen.

Kamerorna dör på rad här efter oss, snyggingar ni vet. Så vi får se hur många bilder det blir till slut. Så många som möjligt hoppas vi på. Vafan det är ju nu minnen skapas, med dom abslut bästa. Vi har ju liksom valt lite senaste tiden. Men nu känns det verkligen helt helt perfekt. Jag kan lova er att det är dom här tjejerna jag ska spendera min framtid med. Kärlek, kärlek, KÄRLEK!!!!!!!

Hörs senare ikväll, beroende på tid annars imorgon. Hoppas ni är avensjuka, ;)

Kommentera
Postat av: rebecca

WOOOW WOW WOW WOW PAAARTY PINGLOR !!!!!!!!!!!!!!!



men vänta .... ? ni festade väl inte .

ta vara på din ungdom , du förstör faktiskt din hälsa. OMG VAD FAARLIG . DU KAN INTE TA STEGET OCH GÖRA DETTA.SKAAAM

2010-04-16 @ 20:53:02
Postat av: julia lindberg

fyfan vad ni är pinsamma ! ni är så sjukt omogna och ni pekar verkligen ut vem ni menar ! ni har variot vänner hur länge som helst sen blir ni sura över att hon skaffar flera vänner och går ut med dom så gör ni samma sak tillbaka och lämnar henne i skolan . ni kan dra åt helvete !!

puss på dig hannah :)

2010-04-17 @ 21:14:51

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0