håll dig till det rätta

Godmorgon solen!

Idag är det måndag och en nya vecka har börjat, en jävligt stressig vecka för mig. Ska fixa håret ,mobilen ,
packa,plugga och sen hinna med o spendera min helg hos pappa. På söndag bär det ju av till Nyköping där jag ska vara i 2 hela veckor. Ganska skönt o komma bort, men låg och funderade inatt på hur jag ska klara mig utan mina flickor? :O Det är lite katastrof på den fronten. Datan följer troligen inte med, men ni kommer bli uppdaterade iallefall.
Idag ska jag ha utveckligsamtal med en lärare som förstörde min eftermiddag i fredags...hm hur ska detta gå? Efter de ska jag och märta ut på hemligamöten i stan ;) hahaha, vissa saker skriver man ju som sagt inte i bloggen.

Nu ser jag fram emot en underbar dag med flickorna och solen.



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0