hemma igen

Söndag today... och jag är hemma från pappa nu. Igår va jag ju som sakt först på dop, lilla Hampus. Jag tycker verkligen det suuger o vara i kyrkor, och inget undantag igår. Men nu r det så att min "kusin" är jätte söt, haha och jag är typ mindre n en vekca äldre än honom. Och aah, våran släkt är lite komplicerad. Det är så att min mamma och hennes lillebror är bara halv syskon. Sen har han en syster, på andra sidan. eller aa, ni fattar säkert. Så mamma och Lisa ( som den dära systern heter) är ju liksom inte rikitgt syskon. Men det är hennes son som är jätte söt. hahahhahaha, men nu är det ju så att jag har en bästavän som alltid ska paxa ;) Inne i kyrkan var det iaf nån minut som va bra, och det va när en skiit duktig kille sjöng. Lägger in video sen om det går. Han va typ max 17 år, riktigt sötnos han oxå. hehe...! Efter dopet åkte jag vidare till, Orhem. Där va pappa + familj på middag. Dom skulle äta surströmming, fy faaan säger jag bara. Det luktar ju spya, tänker aldrig ens smaka det dära. Men det va jätte mysigt, och jag träffade en gammal barndoms vän, som jag inte träffat på säkert 3 år. Runt 9 åkte vi där ifrån och hem. Sen skulle vi ju fira mej lite, så jag fick nått sätt för läpparna, peeling och balsam typ. Sen ett jätte fint kort på mej och syskonen, även 500 kr på gina vilket verkligen är behövligt.
Idag har vi inte gjort speciellt mycket, va ute en stund och måns lekte med sin bästa kompis, Edvin. Nu är jag in the place igen, haha hos mamma asså. Ska fixa lite på mitt rum nu, det är verkligen äckligt där nu. Sen så ska min morfar komma hit på middag, mysigt haa? (:
Vi hörs senare, PUSS


hahaha, kolla minen.



The famliy + "gudmamman"



Mamma och son, sötaste Hampus.



Tårtan, cutee ??!






Kommentera
Postat av: john

öööh.. jag tappade bort mig när du förklarade släkt saken xD.



hur många kusiner har du nu? x)

2009-09-13 @ 16:45:29

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0