denna jävla rubrik...vad kan passa för idag ?

Hello bitches.. haha kan storbloggare kan jag !
Nu är jag iaf hemma, känns äckligt skönt. Dagen i skolan va rikitgt tråkigt och allt möjligt. På gympan hade vi brottning, fy fan asso. haha men jag och martina va rikitgt duktiga, och sen vann jag över alla tjejer i klassen i själva matchen, lr vad det nu heter. Gissa om jag va duktigt ? haha, men alla tjejer som håller på mej brottning är ju skit vältränade. Jag tycker verkligen inte det är fint, vad tycker ni?! Nu smsar jag med meiling, vet ni vad hon ska göra inatt? gå modevisning, i mjukisdress haha. Men det är för ed hardy, och har ni sett deras kläder? allt är så sjukt fint. Jag brukar verkligen inte tycka om sån stil, men just dom här är skit fina.
Jag hittade inget på gina idag men träffade massa roliga kompiar. Först träffade vi nåra killar, en av dom va verkligen söt, men haha vi får se hur det blir med den saken , märta? ;) Sen kom stefan en stund oxå, eller aa.. sen åkte jag och martina hem, och aa nu sitter jag här. Ska byta till mjukis byxor sen ta en promenad med hunden. Sen hem och plugga. Ska slänga in en dagens låt oxå, lyssnar på den nu.
PUSS



Kläder of today:
Jeans - Gina
Tröja - Peak
Tröja under - Sisters


Kommentera
Postat av: Radiopojken

Radiopojken är en blogg som börjar ta sig in på listorna genom att kritisera bloggfjortisarna. Och självklart mycket vardag.. Kika in och tyck till.



Http://Radiopojken.blogg.se



Mvh

2009-09-23 @ 04:13:03
URL: http://radiopojken.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0