toooooooorsdag

Godmorgon, sovit gott?
Jag är skit trött, och vill ingen annat än o krypa ner i sängen igen. Menidag ska jag få tbx massa prov + en uppsats i engelska. Ska bli rätt skönt o veta vart man ligger. Men iaf efter skolan åker jag direkt till stallet, har lektion mellan 5 och 6 så kan bli svårt o få tag på mej då, annars ska ni kunna få tag på mej hela långa dagen om ni vill... När jag kommer hem blir det time for me! jag ska ta hand om mej själv, bada och fixa. Fråga mamma om hon känner att hon har tid o waxa mina ben, jag kom på att jag inte vet om hon jobbar, men men .
Nu ska jag fixa lite innan jag ska gå till bussen....PUSS


Outfit:
Jeans -  Gina (?)
Linne - Vila
Tröja - Martinas


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0