söndags kväll

Nu har ensam mamma söker precis slutat... jag tycker inte rikitgt det va så bra mammor med i år, bara den blonda med kort hår. Vad tycker ni???!
Jag har åt hur mycket som helst till middag , så här mycke har jag inte ätit på sjukt länge. jag kommer inte behöva äta på hela dagen imorn. Dessutom är jag skit trött, så jag ska sova snart. Bara vara lite snäll mot mamma och massera hennes axlar. Skyll er själva att ni inte bor med mej , haha ;)
Jag pratade lite med "honom" förut... och det är verkligen helt sjukt jag saknar honom massor!!
Kanske hinner skriva imoron innan skolan får se. PUSS


Första gången din blick mötte min,
första gången dina läppar mötte mina....
när du höll om mej i regnet!


Kommentera
Postat av: Mirjam

hahaa :D du din fag!!:O jag har inte ditt nummer ens :O<333

2009-09-06 @ 21:22:01
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0