måndag..

Godmorgon , allt bra?
Jag har varit klart i ungefär 30 mintuer och min buss går 8.50 så jag har massa tid nu, känns ändå rätt skönt. Jag lägger inte ner så mycket tid på o göra iordning mej längre, sminkingen tar typ 10 min, håret kanske max 10 min och kläderna typ 5 mintuer. Men jag går ändå alltid upp ungefär en och en halv timma innan jag ska gå till bussen. Idag slutar vi halv fyra, och då åker jag troligen hem. Eller så åker jag in till stan och kollar gina, lr farsta.Skulle behöva sola, men det är så tråkigt o göra det ensam. Och märta har inga pengar, men får se om jag hittar nån kul filur under dagen. Annars åker jag nog hem och pluggar, ligger vekligen efter i matten även om jag gjorde en del igår. Sen får vi säkert massa läxor idag, men men life is a bitch! Nu tänkte jag nog kolla lite på datan och sen äta frukost, även fast jag verkligen inte är hungrig. Ha en bra dag, PUSS




Dagens klädesval:

Tröja - Meiling
Linne - Vila
Jeans - Cubus (?)


Kommentera
Postat av: My

hellu, allt bra med dig? :D

2009-09-14 @ 16:16:58
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0