huvevärk...

Gaaaaaash.. jag har ont i huvet.
Kom nyss hem från jocke, eller har varit med honom. Dagen i skolan funkade väl rätt bra. Efter skolan väntade jag till typ 4 på jocke. Hur snäll kan man vara liksom ? Sen har iaf vi varit med varandra, och anton en stund. 'ååååh jag orkar verkligen inte skriva i bloggen nu, gör det senare kanske. mitt huvehåller på o gå av.
PUSS PISS

Kommentera
Postat av: Anonym

Sv: Jag har typ arit med några kompisar, eller många sen drog ngra hem sen körde vi skokastet sen drog några hem sen så vare bara jag och mina kompisar SunnA, Angelica och bettan så sen så följ dom med mig hem så gick dom hem för dom bor ganska nära varandra :d

2009-09-21 @ 21:02:59
URL: http://pjohanna,blogg.se
Postat av: denise von schrowe

hejsan :) jo det är bara bra, hur är det med dig?

2009-09-22 @ 19:46:45
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0