haha

Hello snyggingar, allt bra med er?
Själv så började min dag i katastrof jag försov mej och hade midre än en timma på mej, men det gick. Även om jag inte va överdrivet iordning gjord i skolan idag. Men iaf jag kom i tid och det gick bra iaf. hahahaha och första lektionen aa jag vet inte vad jag ska säga, det började med att jag sa hej till westling och vi pratade lite, sen gick hans skåp sönder, hahahah jag skrattade hur mycket som helst. Men skit i det nu, sen skulle vi gå till ica och jag höll på o frysa ihjäl. Gissa vad bäästa robin gjorde då? jo, lånade ut sin tröja till mej.Fast jag höll p o döö av parfym bomb ;P shiit va den luktade, men jag led inte. Sen har dagen rullat på och jag slutade halv 2, då åkte jag hem. Har pluggat lite, och pratat med martina i telefon.

Förlåt för mitt anfall igår, men jag fick en chock och allt blev bara för mycket. Nu känns det bättre, och man märker vekrligen vilka som är ens rikitgt vänner, när sånt här händer.
Men men nu ska jag snart åka ochjobba, kanske skriver när jag kommer hem. Men meiling kommer och hämtar mej när jag slutar för då ska vi åka och äta, myysiigt haa?
PUSS



Jeans - HM(?)
Linne - Jc
Jacka - Gina


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0