Förlåt...!

Godmorgon.
Jag vet att jag inte skrivit på flera dagar, och jag har jätte dåligt samvete för det. Men i tisdags var jag helt slut när jag kom hem från jobbet, och hade en del och plugga. Sen efter skolan igår åkte jag och martina till farsta fick 2 puder köpta. Sen nr jag kom hem hade jag hur mycket som helst o plugga. Dessutom va meiling här och hjälpte mej. Och även idag kommer min blogg troligen "ligga nere". Jag har ridning efter skolan och åker direkt dit. Ingenaning om när jag kommer hem men ska försöka lägga in ett inlägg då. (:

Ha en bra dag, puss!


Kommentera
Postat av: Emelie

SV: Okej va roligt att höra :)

Tack, min dag har också bara varit bra :D



Kramis

2009-09-03 @ 12:36:15
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

mysigt med ridning =)

2009-09-03 @ 18:25:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0