Födelsedag!!

Godmorgon, och jag börjar med o säga förlåt för att jag int skrev igår. Men vi åt middag med "familjen" (iaf fd.) tacos, skiit gott. Sen åkte vi iväg och köpte en rosa kamera :D JIPPIII den är skiit fin, och jag tog nåra bilder nyss. Och bilderna är oxå helt fantastiska. åååååh, va glad jagär över den. Sen åkte vi iaf hem igen och åt tårta. När dom hade åkt hem så öppnade jag en present från mamma.... en mjukisdress!! I rikitgt fin färg, jag lovar att typ ingen annan har en sån, därför tänker jag inte sga vad den kommer ifrån. Tack för en undervar dag igår.

Men nu är det ju så att jag fyllerår IDAG, och det kommer lite människor ikväll. Eller senare. Men jag skriver när jag kommer hem från skolan. Nu ska jag springa till bussen... ! PUSS

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0