helgen

Nu ska jag försöka skriva ett ganska kort inlägg om mina senaste dagar.
I fredags var det ju topnotch Så jävla kul.Vi åkte vid runt typ 8, jag höll på o frysa ihjäl stog i kö en timma. Med ebba,emma, viktor hammar och anden (?) Men shit de va verkligen äckligt kul. Så nästa blir glamor, den 31. Läängtar sjukt mycket. Då sov vi iaf hemma hos martina. På lördagen gjorde jag inte speciellt mycket, martina sov här på kvällen och vi bara hade myskväll. Ni vet ,en kväll när man pratar om exakt allt. Ne men usch det här kan ju inte vara kul o sitta o läsa, eller har jag rätt? Slänger in lite bilder längre ner. Men nu ska jag faktiskt plugga, jag vet så jävla sämst men jag har so prov imorgon. Kan inte ett piss, skriver senare.


Puss på dej julia ..!



Finaste älsklingarna




Vem ser ut o ha roligaste? -.- kommer inte ens ihåg nrä det här togs.





Julia och Carro, sötaste.






hahahahaahahahaha, alla har dåliga foton.

 

 


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0