gårdagen... och idag.

Hejjsan bloggen!Nu har jag varit och "lämnat" martina vid tunnelbanan, hon skulle till sin teater.
Jaha och vad gjorde vi igår då. Jo kvällen va ändå rätt mysigt till slut. Martina kom hit runt 8, sen fixade vi lite och runt 9 skulle vi åka till skarpnäck och trffa josé. Så vi gick till tunnelbanan eftersom bussen precis hade gått, sen kom vi till högdalen och där hade 172 precis gått oxå så vi fick vänta typ en halv timma. Men när vi äntligen kom fram så visste inte josé vart vi va... och vi höll på o frysa ihjäl men efter typ en halv timma kom han, tur för honom jag va riiiktigt sur på honom då ;) Sen skulle vi tydligen hjlpa hans lillebror ut nån stans, asso shiit dom va skit lika. Men skit samma, det va jätte kallt jag höll på o frysa ihjäl och josé visste typ inte vart vi va. Så casper ringde mej... så jag gick runt o pratade med honom , haha. Det är helt sjukt, vi har inte kännt varandra länge typ nån vecka. Hans bästa kompis och 2 av mina närmsta vänner typ bråkar skiit mycket och vi är jätte "kära"... Tillslut så ville jag inte snurra runt där så jag hittade nästan själv ut, men martina och josé följde ju med. Men tror ni inte att bussen hade gått för typ 2 minuter sen då. Så vi fick vänta till nästa och då va klockan halv 12 tror jag. Juste vet ni vem vi träffade på bussen vid hökarängen ? Chris... aah, chris. Det är bara mina vänner som känner mej persoligen som vet vem han är. Men iaf har inte träffat honom på hur lääänge som helst. Så det va lite kul. Runt 12 va vi iaf hemma, och då åt vi lite och sen skulle vi kolla på film men båda somnade typ direkt. haha...!

Nu tänkte jag försöka fråga om mamma vill följa med in till stan, till gina och kolla om vi hittar nått fint till mej. Annars får jag åka själv, för jag hittar verkligen ingen som vill följa med. Sen ska jag nog hem och plugga, jag vet det låter inte kul. Men jag måste, och nästa vecka kommer känns bättre om ja gliksom ligger i fas.


Martina älskling i bussen!



hahahah sexigt, määrta och josééééé!



snygg bild inte sant? va iaf när vi väntade på tunnelbanan vid kvart i 12 lr nått, rikitgt kallt vare!







Kläder of todajjj :

Leggins -  Gina
Klänning-  Gina
Tröja - meiling


Kommentera
Postat av: Anonym

fett ful design . och låtsas inte att du känner José.

2009-09-20 @ 12:03:37
Postat av: Martina

Han feeeett med cool, klart vi låtsas? Alla vill känna han! -.-

2009-09-21 @ 08:25:45

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0