09-09-09 09.09

Godmorgon, jag är verkligen helt död. Hinner inte skriva så mycket, ska ta bussen som går 20 över här ifrån och r på min skolan halv för att sen byta till 705 som går typ kvart i... för vi ska till sveriges jobbigaste ställe, HATAR visättra. Vad vi ska göra där har jag inte rikitgt fattat. Men jag har likosm inget humör idag. Kanske pga igår kväll... eller ne, men jag har iaf världens bästa syrra :D mer får ni veta ikväll. Känns som jag är irriterad på typ halva sverige, men då får det vara så idag. Jag orkar inte ta massa konflikter, ska ni bråka? bråka med nån annan! Sen kan ju vissa människor ta åt sej av att jag inte längre tänker höra av mej, vilket betyder att vi kommer tappa kontakten. Men jag tål inte dej när du ska hålla på och bestämma saker med mej men sen skiter i det, du vet själv att det bara är patetiskt. Men sorru, skyll dej själv. Och lilla hjärtat, jag vet att du läser min blogg och inte som du skriver " bara ibland när hon har kommenterat min blogg lr nått"... som du märker så är du verkligen omogen.

Men sen tbx till mej nu, idag är det ju 09-09-09 kl 09.09 (: hahahaha och imorgon....... vad händer imogon? ....... jo, JAG FYLLER ÅR! nu hinner jag akuut inte mer. Dagen outfit : mjukis byxor, adidas tröja och ett grått linne.

Kommentera
Postat av: amanda

Tack så mycket :)

Ja det är bra med mig! Med dig då? :)

2009-09-09 @ 17:23:19
URL: http://amandalindkvist.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0