torsdag!

Hejhopp, nu är jag hemma.
Jag fick VG på mitt so prov, toppen ju. känndes rikitgt skönt. Men dag i skolan, hmm hände väl inget speciellt. Efter skolan mötte jag upp Anna och sen åkte vi direkt till stallet, idag hade vi teori så innan pratade jag ut lite med mirre, det är liksom en torsdags vana haha. Sen snackade vi typ tygeltag och takt... och massa saker som känns som jag redan borde kunna men jaja. Sen kom världens bästa och hämtade mej, så fixade vi pengar på min mobil och nu är jag hemma.
Jag ska ta och hoppa in i duschen, för klockan 8 börjarju mammas pojkar och de vill jag verkligen inte missa det sen är de ju iofs inlåst oxå men vi får se om jag fakitkst inte tar plugget och städningen ist. Men ska försöka fixa en liten middag innan teven oxå, så nu har jag inte tid o skriva längre. hahahaha PUSSSS



Finaste Agento som jag lovade en bild på ;)



Tjejerna som lyser upp mina torsdagar! Bara så alla vet så gömmer sej sandra!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0