This it is :)

Hej hopp bloggen :)

Jag gick upp runt 11 , då kom meiling. Så jag hoppade lite snabbt in i duschen och sen åt vi frukost. Men jag va verkligen sugen på frukost men inget va gott vad gör man då? åt typ 5 små saker men sak samma jag är iaf inte hungrig nu. De kanske inte blev så mycket men jag klarar mej. Nu fixar mamma hennes naglar och vi lyssnar på musik, rätt mysigt om jag ska va ärlig. Jag och mamma ska på this is it idag ju..! så jag ska köra på vattentät mascara, gissa om jag kommer gråta . Efter de tror jag iaf att jag åker in till stan och möter upp martina,felicia,johanna, niki och nåra andra. Men vi får se...!

Jag har ångest, vafan ska jag ha på mej ? jag har inget o ha på mej. ååh, vi får se om ni får nån outfit innan jag åker. Just nu känns de som om jag kommer gå på bio naken. Jag ahr verkligen iiiiiiiiiiiiiiinget fint!

 


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0